top of page

Gyakran feltett kérdések

Amennyiben nem találod a kérdésedre a választ, keress bizalommal!

  • Mi az a Brand építés?
    A brand építés olyan folyamat, amelynek során Márkád tudatosan és stratégikusan építed fel és fejleszted márkaidentitását és hírnevét. Egy jól felépített márka egy összetett képet alkot a vállalkozásról, amely tartalmazza a vállalat nevét, logóját, szlogenjét, értékeit, küldetését és így tovább. A brand építés során a vállalkozásnak kidolgozott stratégiája van arra vonatkozóan, hogy hogyan kívánja megjeleníteni magát a célközönség előtt, és hogyan kívánja kommunikálni az üzenetét és értékeit. Ez magában foglalhatja a marketingkampányok tervezését és végrehajtását, az online és offline hirdetéseket, a közösségi média használatát, a márkaépítő események és rendezvények szervezését, a vevői élmény fokozását és még sok más tevékenységet. Célja a hosszú távú értékteremtés és versenyelőny kialakítása. Amikor egy vállalkozás sikeresen megépíti és erősíti a márkáját, az előnyöket hozhat, mint például a jobb piaci pozíció, a fogyasztói lojalitás, a nagyobb ügyfélnyereség. Fontos megjegyezni, hogy a bran dépítés folyamatos és hosszú távú erőfeszítést igényel. A márkaépítés nem csak a vizuális elemekre korlátozódik, hanem a vállalkozás belső kultúrájára, értékeire és ügyfélszolgálatára is kihatással van. A konzisztens és pozitív márkaimázs kialakítása érdekében a vállalkozásnak folyamatosan figyelnie kell a piaci trendeket, a vevői visszajelzéseket és az új lehetőségeket.
  • Miért válasszalak téged?
    Elsősorban azért, mert tényleg szeretném, hogy elégedett legyél. 1000% fokon pörgök, ötletelek és dolgozok, illetve elég rugalmas vagyok. Általában gyorsan megtalálom a közös hangot bárkivel. Másodjára nem célom, hogy irreális összegekért csináljam meg az elképzeléseidet. Én hosszútávon gondolkodom az ügyeleimmel, szeretném ha azt éreznék, hogy fontosak.
  • Az, hogy mi mennyibe kerül, honnan tudhatom meg?
    Minden ügyfél számára egyedi árajánlatot készítek. A kezdeti tisztázási hívás során megbeszéljük az igényeidet, és küldök egy személyre szabott ajánlatot, amely kifejezetten számodra készült. A legtöbb projekt (Webdesign 90.000 Ft- 290.000 Ft , Brand design 30.000 Ft- 150.000 Ft, Social Media Management 50.000-250.000 Ft) közötti tartományba esik, de minden projekt egyedi.
  • Hogy néz ki a fizetés? Van részletfizetési lehetőség?
    Igen. Tudom, hogy egy designerrel való együttműködés nagy befektetés, ezért igyekszem a lehető legegyszerűbbé tenni ügyfeleim számára a fizetést. Először 30%-os vissza nem térítendő előleget kell csak kifizetni, hogy lefoglald a helyed a naptáramban. Innentől kezdve a fennmaradó összeget a végén kell fizetni. Mindazonáltal rugalmas vagyok, szívesen beszélek veled a te költségkeretedhez jobban illeszkedő fizetési tervről. :) Amennyiben minden hónapban együttműködünk (Social Media Management, Grafikai anyagok elkészítése) hónap elején tudsz egyben fizetni, vagy igény szerint ketté is szedhetjük az összeget.
  • Ötletem nincs, hogy mit szeretnék.. Tudsz segíteni?
    Persze, hogy tudok. Amennyiben a Márkád alapkoncepciója megvan, akár a nullűról felépíthetjük közösen. Ezért is, ha valaki a Brand+Web design csomagot választja, kedvezményesebb az ára.
  • Mi van akkor, ha mégsem szeretnék veled dolgozni?
    Igazából semmi. Amennyiben megkezdjük a közös munkát, az előleget nem tudom visszaadni ( A végösszeg 30 %-a). Ezenkívül békében, és szeretetben elválnak az útjaink. Amennyiben havi együttműködés van köztünk, akkor a szerződésben foglalt következő 1 hónapot is kikell fizetni.
  • Mi az a Brand Design?
    Márka design, a vállalkozás vagy termék vizuális és esztétikai elemeinek tervezése és kialakítása. A brand design célja a márka megjelenésének és arculatának meghatározása, amely segít azonosítani és megkülönböztetni a vállalatot vagy terméket a versenytársaktól.
  • Miből áll az arculattervezés?
    Logó: Ez a vállalkozás vagy termék ikonikus grafikus jelképe. A logó magában foglalhatja a vállalkozás nevét, emblémáját vagy egyedi vizuális elemeket, és az egyik legfontosabb azonosítója a márkának. Színpaletta: A színek kiválasztása és alkalmazása a brand arculatának meghatározásánál nagyon fontos. A megfelelő színek megfelelő hangulatot és érzést közvetíthetnek, valamint azonosíthatóvá tehetik a márkát. Tipográfia: A betűtípusok és a szöveg elrendezése szintén része az arculattervezésnek. A megfelelő betűtípusok kiválasztása és az egyedi tipográfiai elemek használata hozzájárulhat a márka egyedi hangulatának kialakításához. Grafikai elemek: Ide tartozhatnak a grafikus minták, formák és egyéb vizuális elemek, amelyek a Márkához kapcsolódnak. Ezek az elemek meghatározhatják a márka stílusát és arculatát. Megjelenés és csomagolás: A brand design nemcsak az online és nyomtatott anyagokra korlátozódik, hanem a termékek csomagolására is kiterjedhet. A termékcsomagolás megjelenése szintén hozzájárulhat a márka felismerhetőségéhez és pozicionálásához.
  • Mi az arculattervezés célja?
    Összhangot teremteni a vizuális elemek között, amelyek együttesen meghatározzák a márka személyiségét és üzenetét. A jó brand design segít kiemelni és megkülönböztetni a márkát a versenytársaktól, emellett hozzájárul a fogyasztók felismeréséhez és azonosításához.
  • Mit tartalmaz az arculattervezés?
    Konzultációs hívás Márkastratégia Mood Board Színpaletta Elsődleges logó tervezés Logó variációk Márka tipográfia Márkákra vonatkozó irányelvek (márkaidentitás áttekintése) Végső fájlok Névjegykártya tervezés
  • Nekem van logóm, színeim és minden egyéb, de szeretném frissíteni. Lehetséges?
    Persze, hogy lehetséges. :) Sok ügyfelem van, akinek elavult, nem önazonos volt a Márkájának a megjelenése, és azzal keresett meg, hogy frissítsünk.
  • Csak logót szeretnék! Lehetséges?
    Igen lehetséges, viszont a közös munka során küldök neked mellé egy moodboardot is, ami összefoglalja a logód megjelenését.
  • Szükségem lenne szórólapra, és névjegykártyára valamint köszönőkártyára is. Megoldható?
    Offline marketing anyagokat is készítek, így természetesen megoldható. Viszont, ha saját arculattal keresel meg elengedhetetlen, hogy minden anyagod meglegyen (pl. logó, színkódok) jó minőségben, mert csak ebben az esetben tudunk 110%-os munkát végezni.
  • Mennyi idő amire kész lesz a Márkám vizuális megjelenése?
    Ez nagyon sok mindentől függ. Leginkább attól, hogy pontosan milyen elképzeléseid vannak, és hogy mennyi projektem van előtted. Ezt is az árajánlattal fogom tudni neked megmondani. Körülbelül 1-2 Hét.
  • Mi az a Webdesign?
    A webdesign lényege, hogy ne csak jól nézzen ki egy weboldal, hanem könnyen használható is legyen. Olyan, mint amikor egy lakást rendezel be: nem elég, hogy szép a kanapé, fontos, hogy kényelmesen is lehessen rajta ülni. Ugyanez igaz a weboldalakra is — a designnak segítenie kell a látogatót abban, hogy gyorsan és könnyedén megtalálja, amit keres. Ehhez jönnek a klasszikus építőkockák: a színek, a betűtípusok, a képek, a gombok, meg persze a navigáció, hogy ne tévedjünk el az oldalon. És ha már itt tartunk: ma már alap, hogy a weboldal minden eszközön jól mutasson — legyen az laptop, mobil vagy akár egy tablet. Ez a reszponzív design varázsa: alkalmazkodik a képernyőhöz, így sehol sem esik szét a látvány vagy a funkcionalitás. Végül pedig a felhasználó az első! A tervezésnél mindig azt nézzük, hogy neki mi a kényelmes, mi az, ami megfogja és ott tartja az oldalon. A jó webdesign olyan, mint egy jó házigazda: irányít, segít, de közben hagy szabadon mozogni.
  • Mit tartalmaz a weboldal készítés?
    ✔️ Konzultáció ✔️ Brief összeállítása közösen ✔️ Egyedi stílus ✔️ Minden oldal teljes kidolgozása ✔️ Blog kialakítása és beállítása ✔️ Mobilbarát, reszponzív dizájn ✔️ Képek keresése és optimalizálása ✔️ Email marketing opt-in integrálása ✔️ CRM űrlapok és naptárak beépítése ✔️ Felugró ablak az ajánlataid kiemelésére ✔️ Alap SEO beállítások a főbb oldalakon ✔️ Google Analytics és Facebook Pixel összekötése ✔️ Részletfizetési lehetőség ✔️ 1 év domain + tárhely
  • Van már weboldalam, de szeretném frissíteni. Lehetséges?
    Lehetséges, de egy hosszú átnézést és beszélgetést igényel. :) Miután átnézem a weboldalad, összedugjuk a fejünket, és javaslatokat adok neked arra, hogy miként lenne érdemes módosítanunk az oldalad. Ha ez számodra is megfelel, elkezdjük az oldal módosítását: új arculat (színek, betűtípusok), SEO szempontok alapján megírt szöveg és reszponzív megjelenés. Viszont sok esetben előfordult már, hogy annyira rossz volt az alap, hogy jobban megérte, hogy teljesen újt készítettünk!
  • Mennyi idő amire kész lesz a weboldalam?
    Ez nagyon sok mindentől függ. Leginkább attól, hogy pontosan milyen elképzeléseid vannak, de általában 1-2 hónappal előre foglalok ügyfeleket – és ez a várakozási idő tökéletes arra, hogy mindent előkészítsünk, amire szükségünk van tőled, hogy időben elkezdhessük a munkát. Mindig jobb előre tervezni és elegendő időt adni a felkészülésre, mint az utolsó pillanatra hagyni a dolgokat. Maga a weboldal elkészítése az igényeidtől függően, Körülbelül 3-5 hét.
  • Van részletfizetési lehetőség?
    Persze! Néhány különböző módja van a kifizetések lebontásának, és teljesen rajtad múlik, hogy melyiket választod. A lehetőségek között szerepel a szokásos 50/50%-os felosztás, a teljes összeg előre történő kifizetése, vagy a projekt összegének egyenlő havi részletekben történő kifizetése, amely a weboldalad várható idővonalának végén fejeződik be.
bottom of page